KAS SA TAHAD TEHA MEIE KOOLIELU HUVITAVAMAKS? TAHAD OLLA KURSIS HUVITAVAMATE PROJEKTIDEGA? SIIS OLED SA ÕIGES KOHAS ÕIGEL AJAL! lIITU MEIEGA!

Friday, September 24, 2021

Rahvusvahelise noortevahetuse projekti "Youth in Social Action" ettevalmistav visiit Sillamäel

22.-24.septembril toimus Sillamäel Erasmus + programmiga toetatud rahvusvahelise noortevahetuse projekti "YiSA" ettevalmistav visiit.

Projekt oli kostatud ja toetatud 2020.aastal, kui COVID-19 ning sellele järgnenud piirangute tõttu ei saanud veel teostatud. Projekti algatas Sillamäe Vanalinna kool koostöös oma pertneritega neljast rriigist: UK, Ungari, Türgi ja Leedu, kelle hulgas on nii koole kui ka noorteorganisatsioone.Projekti põhieesmärgiks on anda noortele võimaluse oma sotsiaalsete kampaaniate ja aktsioonide elluviimiseks, algatuste toetamiseks ning ka rahvusvahelise koosõppimise kogemuse saamine. Projektis osalevad noored vanuses 14-18 aastat, igast partnerorganisatsioonis 7 osalejat. Noortekohtumine viiakse ellu Ida-Virumaal, Eestis.

Ettevalmistava kohtumise läbiviimiseks said Eestisse tulla Ungari ja Leedu esindajad ning Türgi ja UK esindajad ühinesid kohtumisega via zoomi reisimisega seotud piirangute tõttu.

Ettevalmistava visiisi programm oli väga tihe: arutsaime projekti elluviimise kuupäevi ja nende võimalikke muudatusi, vaatasime üle taotluse ning tegime vajalikke muudatusi ja kokkuleppeid, jagasime ülesandeid ning  arutasime õhutuse ja turvalisuse tagamise põhimõtteid, tutvusime võimaliku läbiviimise kohaga ning analüüsisisme selle plusse ja miinuseid.
Peale selle külastasime Sillamäe Vanalinna Kooli, Sillamäe Linnavalitsust, linna avatud noortekeskust ESN ning Huvi-ja Noortekeskust "Ulei".  Oleme tänulikud kõikidele, kes võtsid meid väga südamlikult ja sõbralikult vastu, tutvustasid oma asutuse tööd ja rääkisid ka võimalustest noorte jaoks.

Kõik mis oli selleks ajak planeeritud- sai teoks. Jõudsime ka linna uuele promenaadile ning muusikalisele kontserdile Sillamäe Kultuurikeskuses.

Suured tänusõnad kõikidele organisatsioonidele, kes leidsid meie jaoks aega ja võimalusi, täname:
 "Krunk" hotelli sõbraliku ja mugava majutus-ja toitlustusteenuse osutamise eest, Sillamäe Linnavalitsust ja linnapead sooja vastuvõtu ning linna ajalooga tutvustava esitluse eest, Avatud Noortekeskust ESN  huvitava ja noorusliku ekskursiooni eest noortekeskuses, Sillamäe Huvi-ja Noortekeskuse "Ulei" direktorit ja töötajaid väga sooja vastuvõtu, ekskursiooni ja koostöövõimaluste arutelu eest!  Tänu teile tundsid meie külaliselt ennast Sillamäe linnas väga mugavalt ning armusid meie linna ja inimestesse!

Loodame, et noortevahetus saab aprillis toimuda ning noortel ilmub suurepärane võimalus suhelda omavahel ning koos viia ellu oma parimad ideed!

„Projekti toetab Erasmus+ ja Euroopa Solidaarsuskorpuse agentuur Erasmus+ programmist“