KAS SA TAHAD TEHA MEIE KOOLIELU HUVITAVAMAKS? TAHAD OLLA KURSIS HUVITAVAMATE PROJEKTIDEGA? SIIS OLED SA ÕIGES KOHAS ÕIGEL AJAL! lIITU MEIEGA!

Sunday, December 9, 2012

UUS PROJEKT!


Sillamäe Vanalinna kooli projekt „Teeme kooli paremaks õpilaste poolt“, mis osales  EASi poolt koraldatud ettevõtlusprojektide konkursil sai toetuse nii EASi kui ka IVEKi poolt.

Projekt „Teeme kooli paremaks õpilaste poolt“ on uudne projekt, mille üldised eesmärgid on tõsta õpilaste ettevõtlusteadlikkust  läbi nende  aktiivse osalemise projektitegevustes, arendades nende loovust, koostöövalmidust ning õpetades neile ettevõtlikkusega seotud hoiakute, teadmiste ja oskuste kasutamist elusituatsioonides ning probleemülesannete lahendamisel ja  arendada ettevõttlikkuse põhimõtete ja ettevõtliku mõtlemise  aktiivset rakendamist koolielus nii õpilaste kui ka koolitöötajate poolt. Praktilisemad ja kitsamad eesmärgid on                tõhustada  õpilaste, kooli, kohalike ettevõtjate, partnerorganisatsioonide , linnavalitsuse  koostööd ning ettevõtliku idee (omapäraste vahetusjalanõude kottide disainimine ja õmblemine, erivajadustega õpilaste korrektsiooniklassi sisustusvahendite valmistamine) arendamine ja selle elluviimine õpilaste poolt.
Projekti  otseseks sihtgrupiks on Sillamäe Vanalinna Kooli 7.-9.klasside õpilased, kokku 154 inimest ning kaudseks sihtgrupiks on Sillamäe Vanalinna kooli õpilased ja töötajad, kokku umbes 600 inimest.
Projekti kolmest suurest etapist on igal oma tähtsus:
I etapp - ettevõtluse teemaga seotud seminarid ning koostöö ja kohtumised partnerorganisatsiooni esindajatega - on vajalik  õpilaste tegevuste eesmärgistamiseks, planeerimiseks ning nende ettevõtlike ideede edasiseks teostamiseks, samas partnerlussuhete loomiseks, arendamiseks, jätku- ning uute projektide planeerimiseks
II etapp - kooligarderoobi korrastamise projekti elluviimine - aitaks lahendada õpilaste probleemi vahetusjalanõude hoidmise osas. Siiamaani hoiavad õpilased oma vahetusjalanõud kilekottides või garderoobi põrandal, mis on ebaprtaktiline ja viimasel juhul ebamugav riietusruumide koristamisel. Projekti käigus töötavad õpilased välja vahetusjalanõude kottide disaini, õmblevad vahetusjalanõude hoidmiseks koti igale õpilasele (kokku 500 kotti), luues vahetusjalanõude hoidmise korra koolis. II etepp annab osalejatele ka reaalse kogemuse algatuse planeerimise ja elluviimise osas. 
III etapp – erivajadustega laste korrektsiooni klassi puhketoa sisutamine pehme mööbliga aitaks toetada vabatahtlikkuse ja heategevuslikkuse põhimõtteid. Aastal 2011 oli koolile heategevuslikus korras eraldatud 10 000 eurot (Raadio 4 jõulusaade) erivajadustega inimeste korrektsiooniklassi puhketoa loomiseks ning 2012. aasta jooksul oli Puudealase Teabe ja Abivahendite keskuse nõustamisel tehtud kohanduste ja abivahendite vajaduse hindamine, loodud  puhketoa plaan ning tehtud vastav remont puhketoaks planeeritud ruumis.
IV etapp – teavituskampaania - tulemuste analüüs, oma kogemuse jagamine, motiveerimine edasiseks tööks, PR ja reklaami tähtsuse teadvustamine.

No comments:

Post a Comment