KAS SA TAHAD TEHA MEIE KOOLIELU HUVITAVAMAKS? TAHAD OLLA KURSIS HUVITAVAMATE PROJEKTIDEGA? SIIS OLED SA ÕIGES KOHAS ÕIGEL AJAL! lIITU MEIEGA!

Thursday, December 1, 2016

8.-klasside õpilased Rakveres. Projekt "Targa tarva juures" jätkub!

Projekt, mida toetab MISA jätkub!
Rakvere Gümnaasiumi õpilaste poolt ettevalmistatud Kodanikupäev meie 8.klasside õpilastele oli väga põnev ja hariduslik:









23.novembril tähistasid meie 8.klasside õpilased Kodanikupäeva Rakveres.
SVK 8. klasside õpilastel oli eelnevalt vaja:

  • Tutvuda Rakvere linna kodulehega http://rakvere.kovtp.ee/uldinfo
  • Valmistada ette küsimused kohtumiseks abilinnapea Kairit Pihlakuga
  • Vastata RG 9. klasside õpilaste poolt koostatud Rakvere linna huviväärsusi tutvustavatele küsimustele. Küsimused asuvad http://rgtallinna.blogspot.com.ee/
  • Tutvuda Rakvere Targa Maja kompetentsikeskuse kodulehega http://www.rakveretarkmaja.ee/
  • Valmistada ette küsimused Targa Maja kohta.
  • Jagada ennast 4-5 liikmelisteks rühmadeks. Igal rühmal peab olema vähemalt 1 internetiga digiseade (nutitelefon, tahvelarvuti jms), millel on Rakvere linnas orienteerumiseks sobiv kaardirakendus (Google Maps, Waze jms Õpilased valmistuvad:


Kodanikupäev algas kohtumisest  Rakvere abilinnapea Kairit Pihlakuga. Abilinnapea tutvustas Rakvere linna ja linnavalitsuse tööd ning vastas noorte küsimustele.

Pärast kohtumist said noored tutvuda Targa Majaga, kus asuvad linnavalitsuse tööruumid. Hoonet ja selle võimalusi tutvustasid volikogu esimees Toomas Varek ning abilinnapea Kairit Pihlak. Hoone tutvustamine toimus aktiivse vestluse vormis.
Hiljem tutvustasid RG 8.klasside õpilased enda loodud orienteerumismängu ning viisid selle läbi.
Mängu ajal liikusid õpilasgrupid Rakvere linnas ning läbisid kontrollpunktid, kus neid ootasid RG 8. klasside õpilased.
Päeva teisel pool said õpilased osaleda Politseimuuseumi/linnuse eestikeelses õppeprogrammis
Sillamäe Vanalinna kooli õpilaste arvamused selle päeva kohta:

·        Mulle meeldis väga see õppereis. Oli väga huvitav tutvuda Rakvere vaatamisväärsustega orienteerumise jooksul. Aga, kahjuks, õues oli väga külm ja tuuline. Tark majas oli lahe! Eriti mulle meeldis elutuba, mis oli varustatud uute tehnikaga. Ekskursioon Rakvere linnusesse oli ka väga huvitav. (Jevgenija, 8.klass)

·        Mulle meeldis see õppereis, sest kõik oli hästi korraldatud. Lossi külastamine ja linnaorienteerumine oli väga huvitav. Tark majas meeldis mulle tulevikuruum. Tulevikus tahaksin ka elada samasuguses korteris. (Nastja, 8.klass)

·        Mulle meeldis õppereis Rakveresse. Meil oli linnaorienteerumine. See oli väga huvitav, sest meil oli võimalus tutvuda linna arhitektuuri ja vaatamisväärsustega. Ainukene miinus - ilm oli jahe! Me olime ka Tark majas ja mulle meeldis see hoone, sest selle arhitektuur on kaasaegne ja moodne. Seal on eluruum, mis on varustatud uute ja energiasäästliku tehnikaga. Gümnaasiumis oli maitsev lõunasöök ja õpilased olid väga sõbralikud. Aitäh korraldajatele! (Aleksandra, 8.klass)

·        Mulle meeldis osa võtta sellest projektist. Kõige rohkem meeldis mulle linnaorienteerumine ja Politseimuuseumi külastamine. Meil oli võimalus suhelda eesti keeles. (Arina, 8.klass)

·        Mulle meeldis osa võtta sellest projektist. Linnaorienteerumine oli väga huvitav. Rakvere linnuses oli võimalus vibu lasta. Samuti sealt avanes ilus vaade linnale. Veel meeldis mulle Tark majas, kus meil oli kohtumine Linnavalitsuse esindajatega. (Renata, 8.klass)

·        Mulle meeldis lõunasöök gümnaasiumis.Seal oli iseteenindamine. (Vlad, 8.klass)

·        Erit meeldis mulle selles õppereisis linnaorienteerumine. Samuti meil oli kohtumine Linnavalitsuse töötajatega. Nad rääkisid aeglaselt ja arusaadavalt. Ma sain praktiliselt kõike aru. Tahaksin veel kord osa võtta sarnasest projektist. (Marika, 8.klass)

·        Mulle meeldis see projekt. Ma olin Rakveres esimest korda. Linn on väike ja ilus. Meil oli linnaorienteerumine. Selle mängu jooksul tutvusime erinevate vaatamisväärsustega. Politsimuuseumis oli väga huvitav. (Vlad, 8.klas)

·        Kõik oli tore. Sain Rakverest palju uut teada. Mitte kunagi varem ei olnud Tark majas ja ei kuulnud sellest. See hoone on tõesti väga ilus, kaasaegne ja moodne. Tutvusime Rakvere gümnaasiumiõpilastega ja suhtlesime eesti keeles. Politseimuuseumis oli huvitav, ekskursioon oli informatiivne. Aga lõunasöök mulle ei meeldinud. (Artjom, 8.klass)

Viktoria Ignatova



Mulle meeldis jalutada linnas ilma õpetajateta ja oli maitsev toit gümnaasiumis.





Diana Vastsilko



Rakveres mulle meeldis kõige rohkem orienteerumismäng.





Anton Kolesnikov



Mulle meeldis orienteerumine, jäi mulje Politseimuuseum, ka meeldis toitumine.





Sergei Tsuvajev



Mulle meeldis orienteerumine, tuleviku tuba, eriti meeldis Politseimuuseum.





Anastassia Muravljova



Kõige rohkem mulle meeldis orienteerumine, ka huvitav oli lossi külastamine ja Tarkmaja tulevikutoa külastamine.
Projekti toetab

FOTOD:










No comments:

Post a Comment